Hogyan szerezzünk bevételt telített piacon?

Minden vállalkozás alapvető törekvése, hogy bevételt szerezzen. (A jól működő vállalkozások minderre optimális költségszint mellett képesek – a pénzügyes megjegyzése 🙂 .) Különösen a kezdők – de nemcsak ők – azonban gyakran szembesülnek azzal a problémával, hogy olyan piacra lépnek be, ahol már tombol a verseny, és szép számú konkurencia tevékenykedik. Hogyan lehet itt friss húsként bevételt szerezni – vagy éppen már jelenlévő versenyzőként nagyobb szeletet kihasítani a piacból? 

 

 

Miért jó egy telített piacra belépni? 

 

Először is azért, mert ott biztosan van vevő. A termékre, szolgáltatásra egészen biztosan lesz kereslet, ez nagyobb piackutatás nélkül is megállapítható.

 

Másodszor azért, mert túl sokat nem kell magyarázni a leendő vásárlóknak aról sem, hogy miért jó nekik a cuccod, mire használhatják, milyen alapvető előnyei származnak a használatból.

 

Harmadszor meg azért, mert vannak már a piacon olyan versenytársak, akik ismerik a piacot. Lehet elemezni a működésüket – és abből nagyon sok hasznos információra lehet szert tenni.

 

Van azonban a versenytársaknak egyéb nagy előnye is…

 

Ezt a tartalmat csak regisztrált tagok láthatják.

Itt tudsz belépni, ha már tag vagy: Belépés tagoknak

Ha még nem vagy tag, de szeretnél, akkor jelentkezz a klubba itt: Vállakozni szexi!

 

Elméletben tehát ezek a tennivalóid vannak. Hogy ezen kívül mire figyelj, hogyan és mit és hogyan tegyél, arról fog szólnia #szerdaivideó a Vállalkozni szexi csoportban, ahová itt tudsz jelentkezni, ha nem akarsz lemaradni Talabos Viki előadásáról ›››

 

Csengő kasszát és sikeres vállalkozást!

🙂 Csilla 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.