Marketingrendszer – kell, nem kell, legyen, ne legyen?

A marketingrendszer minden guru szerint kell egy vállalkozásnak – mindegy, hogy online vagy offline ténykedik. Vállalkozásfejlesztőként ezt csak alátámasztani tudom. A marketinget nemcsak azért érdemes rendszerbe szedni, mert így átlátható, szervezett lesz a működése, hanem azért is, mert így sokkal hatékonyabbá válik a marketing. Azaz ugyanannyi idő alatt több pénzt termel – általában olcsóbban.

 

 

A marketingrendszer szuperség

 

A marketing egy nagyon széles terület. Messze nem azonos a hirdetéssel vagy a reklámmal, annál lényegesen több dolgot takar:

 

  • tartalommarketing – ami már önmagában egy stratégia, a szövegírás pedig csak egy része ennek a területnek is
  • piackutatás
    • vevőigények felderítése,
    • trendkutatás
    • és még számos más dologra is alkalmazható

 

Ezt a tartalmat csak regisztrált tagok láthatják.

Itt tudsz belépni, ha már tag vagy: Belépés tagoknak

Ha még nem vagy tag, de szeretnél, akkor jelentkezz a klubba itt: Vállakozni szexi!

 

A marketingrendszer nemcsak szuper – szükséges is

 

Talán már ennyiből is látszik, hogy a marketinged nem lehet esetleges, ha hosszú távon akarsz sikert a vállalkozásodnak. Ezért kell rendszerbe foglalni, és az elemeknek egy stabil felépítményt adni ennek a rendszernek.

 

Erről fog majd szerdán a #szerdaivideó élő adásában beszélni Gáspár Katalin marketingszakértő.

 

Csengő kasszát és sikeres vállalkozást!

🙂 Csilla 🙂

MentésMentés

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.