Nyakunkon a XXI. század – hogyan kezdj el automatizálni?

Az automatizálástól hangos a marketingszakma már kb. 10 éve. 2008 táján – miért is ne akkor, amikor a világ éppen a gazdasági válság kitörésével volt elfoglalva – jutott eszembe az a gondolat, hogy milyen jó lenne vállalkozni. (Akkor volt 3 éves a legkisebb gyerekem.) Az első gondolatok egyike, amit már akkor olvastam, mikor kezdtem belemerülni a vállalkozás nevű végtelen játék bugyraiban, hogy automatizálj.

 

A helyzet azóta csak fokozódott. És nem azért, mert 10 év kellett ahhoz, hogy hozzánk is elérkezzen ez a “divat”, hanem azért, mert a hatékonyság nagy úr.

 

Az automatizálás varázsszava: hatékonyság

 

Sok minden mutat abba az irányba, hogy automatizálni márpedig kell. Még a kormánynak az a törekvése is, hogy folyamatosan emeli a minimálbért. Ezzel ugyanis rákényszeríti a vállalkozásokat arra, hogy ugyanannyi munkával kitermeljék a magasabb béreket is. (Klasszikus hatékonysági kérdés.)

 

És akkor még nem is beszéltünk a versenyhelyzetről.

 

Ezt a tartalmat csak regisztrált tagok láthatják.

Itt tudsz belépni, ha már tag vagy: Belépés tagoknak

Ha még nem vagy tag, de szeretnél, akkor jelentkezz a klubba itt: Vállakozni szexi!

 

Hogyan kezdj el automatizálni? 

 

Erről szól majd a szerdai videós előadás – ezúttal Bártfai Balázstól. (Mondtam, hogy nagyágyúkat hozok. 🙂 ) Hidd el, tartalmas előadást fogsz kapni, és bár Balázs főként a marketing automatizációjában van otthon, az általános alapelveket a vállalkozásod bármelyik területén használhatod az automatizálás során.

 

Nem akarsz lemaradni erről az előadásról? Még nem késő jelentkezni! Itt találod a részleteket és a megrendelési lehetőséget ›››

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.